بلاگ

نصب سینک آبشاری

نصب سینک آبشاری
آموزش ویدیویی نصب سینک آبشاری

در قدم اول لازم است بدانید برای این کار شما تنها نیاز به یک پیچ گوشتی 4 سو دارید زیرا سایر قطعات این دستگاه به راحتی با دست جا می روند. محصول دارای دو قطعه خود سینک و پنل آن است و بهتر است قبل از سوار کردن پنل بر روی سینک از آن عکس بگیرید زیرا ممکن است برای جا زدن مجبور به باز کردن یک سری از قطعات شوید. در ادامه مطلب طریقه نصب سینک آبشاری را به شما خواهیم گفت.

نصب سینک آبشاری

ابتدا پنل را بر روی سینک قرار دهید و آن را با مهره های خودش بر روی سینک سفت کنید و پیچ های آن را ببندید تا پنل به درستی بر روی سینک سوار شود. در سمت چپ سینک و زیر ولوم آب گرم و سرد، سه شیلنگ وجود دارد. دوتا از آنها به زنگ های آبی و قرمز هستند وبا شیرهای پیشوار به آب شهری وصل می شوند و شیلنگ سوم به دستگاه مشکی تعبیه شده در زیر سینک وصل میشود.

در مرحله بعد شیلنگ شیر شاوری را باید به شیلنگ کوتاهی که در زیر سینک قرار دارد متصل شود.

کافیست ماهک روی آن را فشار دهید و شیلنگ شیر شاوری را به آن متصل کنید. در قدم بعدی باید دو سیم خار و جا خار زیر سینک را به یکدیگر وصل کنید. پس از آن باید ولوم سیفون را در جای خود قرار دهید. ولوم سیفون مانند پیچی با دو مهره و دو واشر میباشد که برای قرار دادن آن باید دو مهره و یک واشر را جدا، ولوم را در جای خود قرار و یک واشر دیگر به همراه دو مهره را از زیر سینک ببندید.

سیفون سینک دارای یک شیلنگ باریک و یک ساچمه در نوک آن است. برای اتصال آن کافیست ولوم سیفون را بچرخانید تا ماهک آن از زیر خارج شود، ساچمه در جای خود قرار داده و ولوم سیفون را ببندید؛ سپس آخرین شیلنگ را به زیر قسمت لیوان شوی متصل می کنید و در نهایت شما باید مخزن مایع ظرفشویی را در جای خود قرار داده و مهره آن را ببندید.

توجه داشته باشید که هرگز از شوینده های اسیدی مانند وایتکس برای شست و شوی سینک استفاده نکنید.

خرید سینک آبشاری

سینک های آبشاری از جذاب و مدرن ترین نوع سینک ها هستند که به همین سبب از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین اگر قصد خرید آن را دارید حتما از کیفیت مرغوب و اصالت برند مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید. ما در فروشگاه ای ال کا ELK این کالا و برخی دیگر از تجهیزات آشپزخانه را برای شما با بهترین کیفیت و ضمانت برای شما فراهم کرده ایم تا با خیال جمع، اقدام به خرید نمایید. برای اطلاع از قیمت سینک آبشاری و دریافت مشاوره کافیست به صورت تلفنی تماس برقرار کرده و یا به سایت ما مراجعه نمایید.

یک نظر در “نصب سینک آبشاری

  1. امیر گفت:

    نصب سینک آبشاری فقط تو سایت خوده ای ال کا کامل و جامع هستش
    ممنون واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *