درباره ELK بیشتر بدانید…

درباره ما

شرکت بازرگانی پویان تجهیزات ایرانیان از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه واردات تجهیزات آشپزخانه (سینک,هود,گاز و فر ) با برند ELK آغاز نموده و با توجه به کیفیت بالا و در خور مصرف کننده ایرانی و همچنین به روز رسانی محصولات با آخرین تکنولوژی روز دنیا در کنار قیمتی مناسب مورد استبال هموطنان عزیز قرار گرفت,محصولات ELK با در اختیار داشتن هفت نشان استاندارد بین المللی و همچنین نشان استاندارد ایران در صدد است ضمن بالا بردن کیفیت محصولات خود , تنوع محصولات را نیز با گسترش شبکه فروش در آینده ای نزدیک بیفزاید امید است که با ارائه محصولاتی با کیفیت و همچنین شرایط مناسب فروش خدمات پس از فروش مناسب رضایت شما عزیزان را بدست آوریم.

با ELK همیشه کیفیت و راحتی را تجربه کنید.

شما سزاوار یک انتخاب خوب هستید

 خرید از ما یک تجربه بی‌نظیر است، زیرا در طول این چندین سال، ما به بهبود مستمر شرایط و کیفیت محصولات خود پرداخته‌ایم. در این مسیر، رضایت شما به عنوان مشتریان عزیز، همیشه در اولویت اول کار ما قرار داشته است.

 

تعهد ما به بهبود روز به روز سرویس به مشتریان، باعث شده تا شما با آسودگی خاطر و اطمینان کامل، هرگز نگرانی در انتخاب و خرید محصولات مورد نظر خود نداشته باشید. از زمانی که با ما همراه شدید، به ارائه یک تجربه خرید استثنایی متعهد شده‌ایم که به تمامی سلیقه‌ها و نیازهای شما پاسخ دهد.

 

خدمات به مشتری در مرکز توجه ما قرار دارد و تیم‌های ما با آمادگی بالا همیشه در دسترس هستند تا به هر سوال یا نیازی که شما دارید، پاسخ دهند. ما به عنوان یک شرکت پویا، به بازخوردهای شما گوش سپرده و به‌سرعت به هر نکته‌ای که به بهبود خدمات و محصولات ما کمک کند، واکنش نشان می‌دهیم.

چرا ELK را انتخاب کنیم؟

ما در ELK همواره سعی در جلب رضایت مشتری های عزیز به صورت 24 ساعته داشتیم و پشتیبانی انلاین ما همیشه در دسترس کاربران عزیز میباشد .

پشتیبانی انلاین

دسترس پذیری

خدمات رایگان

کارکرد اسان